×

بازاریابی و فروش قدرتمند

فروش موضوعی است که بیشتر تولید کنندگان خدمات یا کالا دغدغه ی افزایش آن را دارند. افزایش فروش در شرایط رکود و بحران به فروشندگان و مدیران فروش نشام میدهد که چگونه می تواند از راهکارها و تاکتیک های مختلف ، جهت یافتن ، توسعه ، روابط با مشتریان و افزایش فروش در شرایط دشوار اقتصادی استفاده کند. 

 

امروزه فروش را باید طوری یاد گرفت که توانست به صحرا نشینان ماسه فروخت

چرا فروش قدرتمند؟

بعضی از فروشنده ها خودشان را به هر دری می زنند تا مشتری را جذب کنند. بعضی مواقع زیاد حرف زدن یا برخورد خوبی نداشتن و ارتباط اولیه خوب برقرار نکردن می تواند از نقطه ضعف های یک فروشنده باشد.

از آن جایی که دیگر زمان تکنیک ها و ترفندهای فروش کارایی زیادی ندارند، ما باید راه حلی بهتر را درک کنیم تا بتوانیم فروشمان را بالاتر ببریم.

فروشندگان قدرتمند بهتر می دانند که در فروش خود چه مهارت هایی را به کار ببندند. فروشندگان قدرتمند ابتدا با تمام صداقت و شناخت کامل از باورهایی که فروشنده های موفق دارند را در ذهن خود پدیدار می کنند. سپس مدل رفتاری خریدار را تشخیص داده و با آن وارد فروش می شوند.

فروشنده های قدرتمند این باور را دارند که هیچ چیز بهتر و کاملتر از شناخت مدل رفتار نیست

 

دوره جامع فروش قدرتمند (دوره بازاریابی و فروش)

چرا بعضی از کسب و کارها فروش خوبی دارند و می بایست از چند ماه قبل سفارشاتشان  را ثبت کنند؟ چرا بعضی ها دنبال مشتری نیستند بلکه این مشتری است که به دنبال آنهاست؟ در دنیایی که گزینه های زیادی برای انتخاب داریم چرا همچین اتفاقی می افتد؟ چرا با وجود این همه گزینه های زیاد برای انتخاب، مردم برای بعضی از آن ها صف می کشند؟ حتی پول بیشتری هم حاضرند که برای آن پرداخت کنند. فروش قدرتمند (بازاریابی و فروش) به شما می گوید که دیگر زمان تکنیک های فروش تمام شده است.

این نوع روش بازاریابی و فروش که ما ارائه می دهیم راهی است برای ایجاد اول ارتباط موثر و بعد ایجاد فروش.

در این دوره یاد می گیریم که چطور یک بازاریاب در لحظه اول ارتباط موثر برقرار کند. ما انکار نمی کنیم کتاب هایی که در زمینه تکنیک های فروش نوشته شده اند کارایی ندارند، این دوره می گوید قبل از این تکنیک ها اول باید مهارت های ارتباطی را یاد بگیریم.

“بنا به گفته برایان ترسی ۸۵ درصد از فروش ها به مهارت های ارتباطی برمی گردد.”

توجه داشته باشیم که فروشنده های حرفه ای چرا موفق ترند و فرق آن ها با فروشنده های آماتور در چیست. قبل از این که فروشنده حرفه ای شویم باید برنامه ریزی مجدد ذهن داشته باشیم ، یعنی پاک کردن باورهای اشتباه از ذهن در زمینه فروشندگی و بازاریابی.

برای هر علتی معلولی وجود دارد. موفقیت اتفاقی نیست شکست هم اتفاقی نیست در واقع موفقیت قابل پیش بینی است. اگر آنچه را که افراد موفق انجام می دهند بارها تکرار کنید، هیچ چیز در دنیا نمی تواند شما را متوقف کند.

در دوره جامع فروش قدرتمند:

به یاد داشته باشید که هر کس فروش بالای ۱۰% دارد حتماً از زیر ۱۰% شروع کرده است.

فروشنده ها عنصر مهم در هر تجارتی هستند. بدون فروشندگی، بزرگترین و پیشرفته ترین کارخانه ها از کار می افتند.

  • توانایی شما در فروش می تواند درآمد بالا و امنیت شغلی طولانی مدت نصیب شما کند.
  • فروشندگی تنها شغلی است که می توانید با کمترین هزینه و دانش آن را شروع کنید.
  • در حوزه فروش تفاوت کوچک در توانایی، می تواند تبدیل به تفاوتهای بزرگ در نتیجه شود.
  • در فروشندگی برای جذب مشتری باید ابتدا خودتان را باور داشته باشید و باورهای ناب در خود بسازید.

در دوره فروش قدرتمندموانع فروش را بشناسید :

ترس از شکست ؛ ترس از بازگرداندن جنس

اشتیاق، انگیزه ابتدایی در فروشندگی است.

اشتیاق ۵۰% در توانایی فروش تأثیر دارد.

  • در کاری که انجام می دهید بهترین باشید. (استایل فروش)
  • مشتریان تنها از کسانی خرید می کنند که دوستشان دارند و این عامل را برقراری ارتباط می نامیم. (پل ارتباطی)
  • سؤالی نباشد جوابی هم نیست.
  • هر ارتباط بلند مدت را بیشتر با شخصیت می شود ارتباط برقرار کرد مثل همسر،شریک،همکار
  • هر ارتباط کوتاه مدت را بیشتر با رفتار می شود ارتباط برقرار کرد مثل مشتری

انسانها معمولاً در مورد نیازها مستقیماً صحبت نمی کنند.

کیفیت هر چیزی که ارزش معمولی را از نظر مشتری بالا ببرد.

  • به جای فکر فروش به فکر وعده ملاقات باشید.
  • تفاوت خریدار عادی است.
  • پیگیری تا رسیدن به نتیجه
  • مردم از اینکه چیزی به آنها بفروشید متنفرند ولی عاشق خریدن هستند.
  • با کلام خود فروش خود را کم نکنید.

سرفصل های دوره جامع فروش قدرتمند:

* فلسفه ی باورهای فروش

* مثلث فروش

* بازیهای فروش

* استراتژی های فروش فراتر از انتظار

* تشخیص رفتار در مذاکره ی حضوری یا آنلاین و تلفنی

*شناخت تیپ و شخصیت افراد

*نقش ارتباط مؤثر در فروش و بازاریابی

* تشخیص کلمات کلیدی هنگام صحبت با مشتری

* شناسایی نقاط ضعف ،قوت و comfort zoon فروشنده ها

* استراتژی ترکیبات بازاریابی

*شناساندن تفاوت بازاریابی با فروش

*روش های اعتمادسازی و جلب مشتری

*راهبردهای فروش بیشتر در دوران کسادی بازار

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.